Je werkt al een tijdje als professional in de culturele (amateurkunst)sector en vraagt je misschien af; hoe zet ik mezelf goed in de markt? Tijdens deze workshop leer je hoe je effectief gebruik kunt maken van inzichten uit de marketing om jezelf als cultureel ondernemer goed te kunnen profileren.
Als professional ben je volop bezig met de inhoud van je vakgebied, zoals het regisseren van een theatergezelschap, je dirigentschap, het meewerken aan optredens en concerten of je eigen lespraktijk. In welke vorm dan ook, je bent een cultureel ondernemer met een gemengde beroepspraktijk in de breedste zin van het woord en je wilt jouw diensten beter promoten.
Tijdens deze workshop krijg je meer verdieping in cultureel ondernemerschap en de bijbehorende marketingaspecten. Docent Harm Timmerman leert je hoe je jouw marketingplan maakt. Met toegankelijke marketingmodellen wordt de theorie heel praktisch gemaakt.
Inhoud workshop
Datum: Maandag 10 juni
Tijd: 19.30 – 22.00 uur
Locatie: VRIJDAG, Walstraat 34, Groningen
Kosten: € 30 per persoon.
Meld je aan door hier een ticket te kopen (Dit kan tot en met 27 mei. Verkoop loopt via stichting VRIJDAG).
De workshop wordt gegeven door Harm Timmerman: musicoloog en HBO-docent popular music, music management, commerciële economie en marketing.
Voor wie
Deze workshop is voor alle professionals die werkzaam zijn in de culturele (amateurkunst)sector in de provincie Groningen. Denk hierbij aan regisseurs, dirigenten en docenten, maar ook decorontwerpers, project- en productieleiders, licht- en geluidstechnici, enz.
Andere workshops van KultuurLoket
Wil je meer weten over het werven van deelnemers? Volg dan onze (gratis) workshop Leden Werven. Deze workshops is ook geschikt voor culturele organisaties en verenigingen. Ben je betrokken bij projecten en denk je dat de organisatie ondersteuning kan gebruiken bij de fondsenwerving? Dan kunnen zij terecht bij de (gratis) workshop Fondsenwerving.